Jak vytvořit efektivní online kampaň?
Internetová a mobilní reklama jsou nejrychleji se rozvíjející segmenty v oblasti reklamy. Investice do online reklamy v roce 2012 tvořili celkem 17 % ze všech média typů. Online reklama je z důvodů přesného cílení a nízké nákladnosti vhodným řešením pro malé firmy nebo začínající podnikatele.
11. března 2013 ve 23:49 - vichjiri
Zdroj obrázku: blogspot.com

Jak ale vytvořit efektivní online kampaň? Uživatelé se naučili některé druhy bannerů ignorovat. Tajemstvím úspěšné online kampaně, je právě kombinace více reklamních formátů. Vedle klasických display bannerů existují i další možnosti, jak mohou dnes firmy komunikovat své reklamní sdělení potenciálním zákazníkům.  Např. pokročilé flashové formáty, které umožňují zapojení uživatele do děje a konverzní poměr je tak větší než u klasických bannerů. Podle dat ze sdružení SPIR (sdružení pro internetovou reklamu) mají letos stoupat např. investice do reklamních sítí nebo PR článků.

Online mediazastupitelství Mediaprostor.cz zastupuje české internetové servery střední velikosti. Při plánování reklamních kampaní kombinuje několik typů reklamy od klasických bannerů přes kontextovou reklamu až po interaktivní flashové formáty. Díky sítí desítek specializovaných webů umožňuje Mediaprostor.cz přesné zacílení internetové kampaně.

Služby jsou vhodné i pro malé firmy, při efektivní kombinaci reklamních formátu lze i za cenu kolem třiceti tisíc korun vytvořit účinnou online kampaň, která přinese reálné výsledky.

Standardem je, že klient má možnost sledovat vývoj kampaně v reálném čase, počet impresí a prokliků za poslední hodinu k jednotlivým bannerům, průměrná doba strávená na webu atd. Získaná data slouží k průběžné optimalizaci kampaně a po konečném vyhodnocení i jako marketingový nástroj klienta, který tak zjistí více o chování jeho cílové skupiny.

více na:
www.mediaprostor.cz

Copyright © 2007 - 2017 Kompletně.cz
RSS kanál | Nápověda | Naše služby | Napište nám TOPlist TOPlist